Comments 142

  1. Ewa W

    30-1-2015 at 19:43:38

    Nie chce byc zlosliwa ale ta czesc bloga miala byc poswiecona stylizacjami z sieciowek dla mlodych dziewczyn. Prosze wskazz mi inna nastolatke ktora moze sobie pozwolic na torebke za kilkanascie tysiecy PLN oraz buty za kilka tysiecy PLN z tej stylizacji? Wiem - mozna sie zainspirowac i szukac tanszych odpowiednikow :-)

    Reply

    • Polly

      30-1-2015 at 22:06:31

      Mo偶e Ci臋 to boli, ale niekt贸rych sta膰. A stylizacja jest przepi臋kna. Pami臋taj, ze to mo偶e byc po prostu inspiracja, a przecie偶 mo偶na spr贸bowa膰 znale藕膰 tans藕e odpowiedniki. To jest blog Dziewczyn, kt贸re sta膰 na torebk臋 Chanel i wiedzia艂a艣 o tym z pewno艣ci膮, wchodz膮c na niego.

      Reply

      • KatherineAFC

        31-1-2015 at 12:49:26

        Ach zapomnia艂am. Dziewczyny, pozdr贸wcie prosz臋 Nadi臋! T臋skni臋 za jej wpisami ;<

        Reply

        • Ines

          31-1-2015 at 13:13:44

          Kochana dzi臋kuj臋, przeka偶臋 jej :)

          Reply

      • Lola

        31-1-2015 at 15:08:46

        Nie jestem pewna czy to prawdziwy Chanel torebka ;-)

        Reply

      • Nina

        31-1-2015 at 19:49:28

        Sk膮d 20 letnia dziewczyna ma pieni膮dze na torebk臋 Chanel,albo bogaty maz albo "ch艂opak " zapomnia艂am dopisa膰 20 letnia studentka.

        Reply

        • Karola

          1-2-2015 at 08:18:18

          Ines pracuje jako modelka,blog to rownie偶 jakie艣 zr贸d艂o dochodu,mog艂a tez po偶yczy膰 od kt贸rej艣 z si贸str

          Reply

          • Karla

            1-2-2015 at 12:20:27

            Wczoraj napisa艂am,ze ta torebeczka to zapewne po偶yczona od zamo偶nych si贸str a dzi艣 mojego komentarza nie ma,sta艂 sie niewygodny.

          • Ines

            2-2-2015 at 00:36:54

            Torebka po偶yczona od Mamy 鈽猴笍

        • katypi

          2-2-2015 at 10:22:05

          Co za r贸偶nica czy ma t膮 torebke od mamy, bogatego m臋偶a, ch艂opaka czy 艢wi臋tego Miko艂aja! Stylizacja jest pi臋kna :) napewno poszukam ta艅szych zamiennik贸w w sieci贸wkach :) Pozdrawiam i dziekuje za inspiracje :)

          Reply

        • Wiola

          27-2-2015 at 10:29:12

          ......ojejjej kolejna zagl膮daj膮ca "w kiesze艅" - .....jak ja tego nie lubi臋....obserwuje ale czasem po prostu nie wytrzymuje......

          Reply

      • Ewa W

        1-2-2015 at 10:23:44

        Moja droga nie boli mnie bo jestem dojrzala kobieta i mnie akurat stac. Ale pokaz mi nastolatki i 20 latki ktore w Polsce moga sobie pozwolic na zakupy za dziesiatki tysiecy PLN?

        Reply

        • Liwia

          1-2-2015 at 20:31:12

          Wyobra藕 sobie, 偶e ja i moje kole偶anki mo偶emy sobie pozwoli膰 na takie dodatki jak torebka chanel. A zapomnia艂am doda膰. Mamy wszystkie 20+ lat i jestesmy studentkami. A to 偶e bior臋 pieniadze od taty, nie wstydz臋 si臋 tego. Zreszt膮 do 26 roku 偶ycia rodzice maja obowi膮zek utrzymywa膰 swoje dziecko, warunek- musi byc uczniem ;) polskie prawo :* Pozdrawiam

          Reply

          • Klara

            2-2-2015 at 16:14:19

            呕a艂osny be艂kot adekwatny do wieku.

          • Klara

            2-2-2015 at 17:42:31

            呕a艂osny be艂kot adekwatny do wieku.Ps nie kasuj komentarzy.

          • Karola

            3-2-2015 at 09:40:19

            Pytanie czy obowi膮zkiem rodzic贸w jest kupowanie luksusowych dodatk贸w ,bo mie膰 ch臋膰 i 艣rodki a obowi膮zek to spora r贸偶nica , droga Liwio

          • ibizza

            4-2-2015 at 11:11:25

            dzisiaj studentki bardzo dobrze radza sobie w zdobywaniu szybkich i latwych pieniedzy... no coz. mysle, ze tak puste wypowiedzi nie sa w stylu inteligentnej studentki nawet jesli cie stac na chanela. przykre ale prawdziwe. stylizacja bardzo przyjemna. jednak pustota ogladajacych 20+ porazajaca. troche KLASY dziewczyny :]

          • Marta

            9-2-2015 at 12:15:22

            Cze艣膰 Liwia! Zawsze wydawa艂o mi si臋, 偶e utrzymywanie dziecka, to zapewnienie dachu nad g艂ow膮, wy偶ywienia i tym podobnych rzeczy - i tu faktycznie nie ma wstydu, jak studiujesz w rodzinnym mie艣cie. Rozpieszczanie to te偶 osobna sprawa. Uwa偶am jednak, 偶e zachowujesz si臋 troch臋 niepowa偶nie, bior膮c od rodzic贸w pieni膮dze, na takie rzeczy jak torebki chanel. Mam nadziej臋, 偶e Twoi rodzice zarabiaj膮 wi臋cej ni偶 1750 z艂 (p艂aca minimalna w Polsce). Mam te偶 nadziej臋 na to, 偶e nie obudzisz si臋 kiedy艣 z r臋k膮 w nocniku, bez wsparcia finansowego najbli偶szych. Poznaj warto艣膰 pieni膮dza, wtedy docenisz w艂asn膮 torebk臋. :) I nie mierz innych swoj膮 miar膮, Ciebie, a raczej Twojego tat臋 sta膰, a innych nie. Albo sta膰, tylko na choler臋 tyle torebek kupowa膰. ;) Pozdrawiam.

          • Aisling Radwan

            15-2-2015 at 17:45:34

            ale macie problemy :D kogo sta膰 a kogo nie sta膰, kto jest pusty a kto nie jest hihi i ka偶da ma si臋 za lepsz膮 od pozosta艂ych tutaj, masakra dziewczyny ;/

      • Sylwia

        3-2-2015 at 12:16:07

        T艂umaczenie, 偶e to mo偶e by膰 inspiracja jest ok. Cz臋sto to s艂yszymy. Ale mo偶e cho膰 raz prowadz膮ce t膮 stron臋 poka偶膮 przyk艂ad takiej "inspiracji" i obok zaprezentuj膮 w艂a艣nie t膮 ta艅sz膮 "zainspirowan膮" wersj臋 zakupion膮 w sieci贸wkach . Wcale nie tak 艂atwo znale藕膰 odpowiedniki tych makabrycznie drogich szmatek w sklepach na kt贸re wi臋kszo艣膰 mo偶e sobie pozwoli膰. No ale to moja subiektywna opinia.

        Reply

    • Carolina

      31-1-2015 at 20:07:41

      Zapewne torebeczka po偶yczona od zamo偶nych si贸str.

      Reply

  2. KatherineAFC

    30-1-2015 at 19:48:08

    Ale cudowne buty *.* Zn贸w wygl膮dasz jak z Gossip Girl! Pi臋kna stylizacja, z ka偶dym postem jest coraz lepiej!

    Reply

    • Ines

      31-1-2015 at 13:14:24

      Hahaha Dzi臋ki!!!

      Reply

  3. Karen

    30-1-2015 at 20:10:00

    Przepi臋kna i taka wiosenna stylizacj:). 艢licznie wygladasz Ines:)

    Reply

    • Ines

      31-1-2015 at 13:14:47

      Dzi臋kuje bardzo :)

      Reply

  4. AgnieszkaJ

    30-1-2015 at 20:42:27

    Wow, ale super, podoba mi sie wszystko, calo艣膰 naprawde extra!

    Reply

  5. Eliza

    30-1-2015 at 21:14:58

    koszul臋 mog艂a艣 po偶yczy膰 od siostry bo niestety ta od taty jest du偶o za du偶a i nie wygl膮da to korzystnie pod swetrem. Pozdrawiam

    Reply

  6. trendissimo.pl

    30-1-2015 at 21:59:06

    Wow stylizacja super. Zara i warehouse a prezentuje si臋 jak designer. 艢wietnie :)

    Reply

  7. AgnieszkaJ

    30-1-2015 at 22:29:14

    Z jakiej kolekcji jest sweterek?Mozna go jeszcze dostac?

    Reply

  8. Nika

    30-1-2015 at 23:17:41

    Czesc dziewczyny! Wchodze na Waszego bloga regularnie i uwazam, ze tworzycie naprawde fajne stylizacje. Oczywiscie... niektore gadzety sa poza zasiegiem przecietnej Polki, ale przeciez nie w tym rzecz, by Was kopiowac. Kochacie mode, to widac, przywiazujecie wage do wygladu, jestescie bardzo zadbane i za to Was cenie. Troche taka wazelina wyszla ups... ale naprawde podobacie mi sie wszystkie 3 i ciesze sie, ze pojawilyscie sie na "scenie"... Korzystajac z okazji chcialam powiedziec p Sarze, ze ma fajne podejscie do wielu kwestii i ze w rozmowach medialnych wydaje sie byc szczera i naturalna. U Kuby swietnie sobie poradzilas;) No i musze napomknac o tym, ze Twoj maz jest MEEEGA, podoba mi sie od samych poczatkow w naszej L ;) Pozdrawiam dziewczyny, pana A i powodzenia z calego serca!!!

    Reply

    • Ines

      31-1-2015 at 13:16:12

      Dzi臋ki, mi艂o us艂ysze膰 takie s艂owa :)

      Reply

  9. Kat

    31-1-2015 at 00:02:41

    Bosko wygl膮dasz! Dzi臋ki za 艣wietny post. Czy coat jest jeszcze dost臋pny online? I skirt z zara jest z kolekcji SS 15? Pozdrawiam!!!

    Reply

    • Ines

      31-1-2015 at 13:17:23

      Sp贸dniczki ju偶 raczej nie b臋dzie....chyba 偶e na Ebay, p艂aszczyk jest co roku w kolekcji wi臋c szukaj :)

      Reply

      • Kat

        31-1-2015 at 23:35:03

        Dzieki za odpowiedz! :)) czekam na kolejny super post! Pozdrawiam!

        Reply

  10. Karolina

    31-1-2015 at 00:31:40

    By膰 mo偶e jestem zbyt zachowawcza, ale moim zdaniem ta sp贸dniczka jest jednak zbyt kr贸tka. Kolorystycznie super.

    Reply

  11. Southgirl

    31-1-2015 at 00:53:33

    Sp贸dnica zdecydowanie za kr贸tka i przy tym niesmaczna, torebka i kozaki za to cudne! :)

    Reply

    • Lola

      31-1-2015 at 15:53:27

      Spudniczka jest OK , wyglada tylko na krotka poniewaz sweterek jest dlugi , piekna stylizacja !!!

      Reply

  12. sasha

    31-1-2015 at 09:05:54

    Great !!! I like boots! Top top top!

    Reply

  13. nea

    31-1-2015 at 11:56:32

    Ach!jak 艣licznie wygl膮dasz.

    Reply

  14. gosc

    31-1-2015 at 13:04:39

    Wygladasz jak Natalia Siwiec w koszuli i swetrze - miala kiedys podobne zdjecie po jakims meczu. Brak widocznej sukuenki - ta falbanka sprawia wrazenie wystsjacej Koszuli taty spod sweterka.

    Reply

  15. Szarlota

    31-1-2015 at 14:05:55

    Ta stylizacja jest dla mnie do艣膰 specyficzna chyba dlatego poniewa偶 podkre艣laj膮 j膮 te przepi臋kne buty oraz (na niekt贸rych zdj臋ciach) p艂aszczyk

    Reply

  16. Anna

    31-1-2015 at 17:41:22

    a mnie interesuje sweterek -czy jest z obecnej kolekcji?

    Reply

  17. Nina

    31-1-2015 at 19:53:36

    Ile razy jeszcze b臋dziecie pokazywa膰 te buty,raz jedna a偶 sie spodnie zmoczyly,za jaki艣 czas znowu te same buty i skopiowana stylizacja Mariny i znowu te buty,w sumie fajnie macie w jednych butach ca艂a rodzina sie lansuje.

    Reply

    • Ines

      31-1-2015 at 22:47:34

      haha wiadomo ca艂a rodzina :)

      Reply

    • Karola

      2-2-2015 at 08:21:19

      Wejd藕 sobie na instagram a zobaczysz ,ze siostry Mannei nosi艂y te buty zanim 艣wiat o nich us艂ysza艂

      Reply

      • Kasia

        2-2-2015 at 16:10:13

        Prosz臋 czyta膰 tekst ze zrozumieniem,przedmowczyni zapewne chodzi o do艣膰 cz臋ste pokazywanie sie w tych butach przez Pania Sar臋 i Ines ,nie mam nic przeciwko pozyczaniu ubra艅 ale buty wole mie膰 swoje w艂asne.Jesli chodzi o czas u偶ytkowania to pani przesadzi艂a,chyba ze buty s膮 a偶 tak stare jak swiat.

        Reply

        • Karola

          2-2-2015 at 17:03:58

          Mia艂am na my艣li nie buty a siostry Mannei,nosi艂y je jeszcze przed tym jak zacz臋艂y by膰 znane.A na pewno wcze艣niej ni偶 Marina a jest im cz臋sto zarzucane,ze to ja w艂a艣nie kopiuj膮

          Reply

          • Kasia

            2-2-2015 at 17:40:45

            Faktem jest,ze jaki艣 czas temu P. Ines lansowa艂a sie na salonach w stylizacji "prawie"identycznej jak Marina kilka miesi臋cy wcze艣niej na stadionie narodowym,i w dodatku Marina by艂a w towarzystwie P.Sary i Ines.A je艣li chodzi o te buty to zbyt wiele razy panie Manei w nich wyst臋puj膮,opatrzy艂y si臋.Buty s膮 pi臋kne ale lekka przesada jest pisanie ze panie nosi艂y je zanim zacz臋艂y by膰 znane.Pozdrawiam wszystkich kt贸rzy maja swoje zdanie.

          • Sara

            2-2-2015 at 19:05:53

            Droga Pani, zeby miec swoje zdanie i zeby rzeczywi艣cie mia艂o ono jakis odd藕wi臋k i sens, nale偶y najpierw zapozna膰 sie z faktami o potem rzuca膰 bezpodstawnymi oszczerstwami.. Kozaczki o kt贸rych Pani wspomnia艂a, to model zesz艂oroczny i prawda jest taka , ze spodoba艂y mi sie d艂ugo przed tym ni偶 wszyscy zacz臋li je nosi膰. Prosz臋 przejrze膰 zdj臋cia instagramowe, blogowe. Stylizacja sweter plus kozaki za kolano to rowniez 偶adna nowo艣膰. To juz by艂o i 偶adna Polska gwiazdka czy gwiazda nie jest prowodyrk膮 tego stylu. Brak Pani podstawowej wiedzy modowej, nie orientuje sie Pani w trendach, a noszenie tej samej pary but贸w na wiele sposob贸w to swojego rodzaju wyzwanie. Nale偶y pamieta膰, ze Ines jest bardzo m艂oda kobieta i styl kt贸ry prezentuje jest przypisany pewnej kategorii wiekowej. Pozdrawiam

          • Kasia

            2-2-2015 at 23:16:46

            Za to pani wr臋cz tryska wiedza modowa,a tak z ciekawo艣ci zapytam na jakim Uniwersytecie zdobywa艂a pani wiedze z zakresu podstaw mody oraz orientacji w trendach?

          • Sara

            3-2-2015 at 11:37:47

            Tym偶e pytaniem strzeli艂a sobie pani w stop臋. Proponuje znale藕膰 inna stron臋 , gdzie bedzie mog艂a pani bezkarnie wylewa膰 frustracje. Tutaj nie ma na to miejsca, chamstwo b臋d臋 t臋pi膰 jeszcze wi臋kszym chamstwem. 呕egnam

          • Gosc

            3-2-2015 at 15:42:26

            Wez od razu napisz ze te buty chodzily same. Chodzilo tylko o to ze sie juz opatrzyly nic wiecej

      • Agnieszka

        2-2-2015 at 21:45:50

        A mo偶e jeszcze zanim Stuart Weitzman je zaprojektowa艂???Ale poziom dyskusji.Nie ma co.

        Reply

      • Nina

        4-2-2015 at 17:19:42

        PREKURSRKA STYLU jak ju偶 co艣.

        Reply

    • Sara

      2-2-2015 at 19:11:42

      Moje buty maja inny kolor. Pozdrawiam znawczynie :-)))

      Reply

      • Joanna

        3-2-2015 at 11:23:20

        Od Sary to az kipi chamstwem i zepsuciem.... no niestety, ale nie da sie ukryc tego, jakie wredne jestescie...

        Reply

        • Sara

          3-2-2015 at 11:40:47

          Ale偶 nie ma to nic wsp贸lnego z zepsuciem.. Moja droga ja zawsze taka by艂am, taki mam charakter. Jak kto艣 jest dla mnie mi艂y , odwdzi臋czam sie dwa razy , jak kto艣 mnie kopie, moze liczy膰 na trzy kopy zwrotne. Tak juz mam. Pozdrawiam i 偶ycz臋 mniej zepsutego 偶ycia ;-)

          Reply

          • Zoe

            3-2-2015 at 13:50:18

            Nie dziwie si臋 Sarze, 偶e tak reaguje. :) skoro Wy macie prawo ja krytykrytykowa膰 czy te偶 pisa膰 chamskie rzeczy na temat jej czy Ines to dlaczego ona nie ma niby prawa tego robi膰!?

          • Gosc

            3-2-2015 at 15:31:00

            Problem w tym zr to Sara nawtykala czytelniczkom a nie one jej wiec nierozumiem twojego wpisu. Kazdy moze zwrocic uwage na to ze te butyjz sie opatrzyly i kazdy wiec z zycia prywatnego ze co dzien innych butow nie ubiera, sorki ale nie kazdyto Victoria Beckham. A jesli chodzi o kulture to chyba nerwy puscily Sarze. Nikt nie obrazaul jej siostry - nie widze tego w komentarzach powyzej a jesli chodzi o Sare to chyba ty osobiscie sprowokowalas pyskowki z czytelniczkami twojego bloga. Dodatkowo sama sobie strzelasz w kolano juz po raz drugi uzywajac slow o innym znaczeniu niz chcialas - sama pisalas kiedys ze jestes po studiach dziennikarskich i to prowokuje jeszcze bardziej. To chyba tyle z mojej strony uwazam Saro ze sie troszke zapedzilas w obronie siostry i wyszlo na opak.

          • Gosc

            3-2-2015 at 15:33:53

            Sorki za literowki powyzej

  18. Idusia

    31-1-2015 at 20:05:09

    dziewcz臋co a jednocze艣nie bardzo sexy. Fajna stylizacja. A te Twoje nogi.... o matko... po samo niebo..... :)

    Reply

    • Ines

      31-1-2015 at 22:48:08

      Haha dzi臋kuj臋 !

      Reply

  19. ola

    31-1-2015 at 22:56:38

    hej Ines, planuj臋 zakup tych kozak贸w, tylko mam problem z doborem rozmiaru, jaki masz rozmiar i jak膮 masz d艂ugo艣膰 stopy ? z g贸ry dzieki za info p.s. wygl膮dasz super

    Reply

    • Ines

      3-2-2015 at 01:12:10

      Ja mam rozmiar 39 :) taki sam jak moja noga

      Reply

  20. Karola

    1-2-2015 at 08:30:22

    Marze o tej torebce,dok艂adnie o tej ,to lambskin a nie caviar,prawda? Na srebrnym 艂a艅cuszku.Kocham i zazdroszcz臋 ,zaczaje sie na Ciebie w ciemnym zau艂ku i wyrw臋 :-))

    Reply

    • Karla

      1-2-2015 at 12:23:05

      Kochana marzenia s膮 po to aby je spe艂nia膰 ,czas szuka膰 bogatego m臋偶a ....

      Reply

      • Ines

        2-2-2015 at 00:38:24

        Ja bogatego m臋偶a nie mam

        Reply

        • Gosc

          9-2-2015 at 12:20:37

          Ale bogat膮 rodzin臋 ju偶 tak.

          Reply

          • Kasia

            23-2-2015 at 21:39:46

            A ja proponuje zaj膮膰 sie prac膮 ( je艣li kto艣 jest bystry to i zarobi) a wtedy i bogaty m膮偶 sie znajdzie ... Bogaci m臋偶owie tez lubi膮 mie膰 inteligentne i zaradne kobiety przy sobie.. Tylko takie co maja biednych m臋偶贸w uwa偶aj膮 ze jest inaczej..

  21. Monika

    1-2-2015 at 17:10:49

    Czytam i ogl膮dam kazdy Wasz wpis, choc nigdy nie komentowalam. Dzis musia艂am... Chce Wam podzi臋kowa膰 za to co nam pokazujecie, czerpie z Was sporo inspiracji, dziekuje Ines za dzisiejszy zestaw, mam prawie identyczne kozaki i jakos brakowa艂o mi na nie pomys艂u, a teraz juz go mam :) i mam tez ogromna nadzieje ze nigdy sie nie zniechecicie niekt贸rymi z艂o艣liwymi komentarzami pelnymi bezsensownych frustracji. Gratuluje pomys艂贸w, odwagi i urody Waszej ca艂ej tr贸jce :)

    Reply

    • Ines

      2-2-2015 at 00:39:33

      Kochana nawet nie wiedz ile u艣miechu na twarzy spowodowa艂o przeczytanie twojego komentarza :) Dzi臋ki i pozdrawiam

      Reply

  22. BEATA REDZIMSKA

    1-2-2015 at 22:03:14

    Uwielbiam te stylizacje, sliczny blog. Pozdrawiam Beata

    Reply

  23. marta

    2-2-2015 at 00:51:44

    Chyba Sara stylizowa艂a siostr臋, stylizacja bardzo w jej stylu.

    Reply

  24. Aga

    2-2-2015 at 10:01:30

    Sloczna dziewczyna z Ciebie Ines. Masz bardzo delikatna,kobieca urode. Prawie wszyscy cos poprawiaja w wygladzie w tych czasach. Ty nie musisz!!! Pozdrawiam

    Reply

    • Aga

      2-2-2015 at 10:01:53

      Sliczna mialo byc;)

      Reply

      • Ines

        3-2-2015 at 01:12:49

        Dzi臋kuje kochana !!!!

        Reply

  25. Casija

    2-2-2015 at 12:10:35

    Stylizacja og贸lnie ok ale sp贸dniczka jest ra偶膮co kr贸tka.Mi odosobi艣cie do takiej stylizacji nie pasuje ta d艂ugo艣膰. Pozdrawiam

    Reply

  26. Aga

    2-2-2015 at 12:22:42

    Hey dziewczyny.Mam pytanie! Co proponujecie do chodzenia po domu,zeby bylo wygodnie a ladnie

    Reply

  27. Anna

    2-2-2015 at 16:02:02

    Mam pytanie. Podobno zosta艂y艣cie ambasadorkami marki Chanel. Dlaczego nigdzie nie widz臋 recenzji tych kosmetyk贸w?

    Reply

  28. Iwona

    2-2-2015 at 20:59:30

    Mam pytanie, jaki jest kolor tych rajstop co masz na sobie? Podoba mi si臋 ten kolor, a to chyba nie jest cielisty.

    Reply

    • Ines

      3-2-2015 at 01:13:14

      Nie mam poj臋cia ...

      Reply

      • Gosc

        9-2-2015 at 12:21:48

        Profesjonalizm.

        Reply

  29. Klaudia

    3-2-2015 at 13:23:18

    Hej Sara mam do Ciebie takie pytanie czy dostane gdzies internetowo torebke chanel i te buciki co Ty masz http://instagram.com/p/tqP4WwKgId/?modal=true ??? pozdrawiam

    Reply

  30. Aga

    3-2-2015 at 17:58:38

    Nie rozumiem wszych zlosliwych uwag! Po co wchodzicie na tego bloga? Zeby sie wyladowac? Napisac kilka kilka kasliwych uwag?? Rozumiem konstruktywna krytyke ale nie to co niektore czytelniczki tu wyprawiaja! Trzymaj sie Sara! Nie daj sie

    Reply

    • Agnieszka

      3-2-2015 at 19:10:31

      Nie ma obawy.Z jej zarozumialstwem,pych膮,z艂o艣liwo艣ci膮 ,narcyzmem i wybuja艂ym ego da rade.

      Reply

      • Aga

        3-2-2015 at 21:43:17

        Nastepna m膮dra. Zalozcie bloga na temat Sary i tam sobie uzywajcie! Tu jest blog modowy. Mozna krytykowac stroje,ale nie obrazac ludzi i byc zlosliwym

        Reply

      • Karola

        3-2-2015 at 22:38:14

        Dlaczego jestes taka z艂o艣liwa ? Jak mo偶esz wypowiada膰 sie w ten spos贸b na temat osoby,kt贸rej jak mniemam ,nie znasz. Nie lubisz Sary,nie podoba Ci sie blog to opu艣c to miejsce,bo wi臋kszo艣膰 z nas zag艂ada tu by mi艂o sp臋dzi膰 czas i mo偶e sie czego艣 nauczy膰 w kwestii mody,a Ty najwyra藕niej jestes tu w innym celu. C贸偶 ,zazdro艣膰 to bardzo destrukcyjne uczucie,kt贸re wyzwala takie w艂a艣nie zachowania. Dobranoc.

        Reply

        • Nina

          3-2-2015 at 23:45:19

          Napisa艂a sama zainteresowana.

          Reply

          • Karola

            4-2-2015 at 10:06:25

            Nie ,to ja napisa艂am

        • Agnieszka

          4-2-2015 at 08:56:16

          Droga Karolo,Nie jestem absolutnie z艂o艣liwa.Czy ty jeste艣 a偶 tak za艣lepiona i nie widzisz,偶e to Pani Sara jest najbardziej z艂o艣liw膮 osoba,kt贸ra tu pisze.Nie widzisz jak poni偶y艂a Kasi臋,te偶 jej nie znaj膮c,pisz膮c o niej,偶e nie zna si臋 na modzie,na trendach itd.bo ta zarzuci艂a jej tylko zbytnie eksploatowanie kozaczk贸w w stylizacjach.Nie wspomn臋 o pisaniu takich rzeczy ,偶e zadanym pytaniem Kasia sobie strzeli艂a w stop臋,A ta wypowiedz o tych kopach to ju偶 naprawd臋 nie przystoi ani blogerce ani tym bardziej damie za jak膮 si臋 Pani Sara,jak s膮dz臋 uwa偶a.A wystarczy prze艣ledzi膰 wszystkie posty,偶eby stwierdzi膰,偶e mam racj臋,to nie by艂 niestety odosobniony przypadek,kiedy Pani膮 Sare pu艣ci艂y nerwy.

          Reply

          • Karola

            4-2-2015 at 09:57:53

            Absolutnie nie jestem za艣lepiona i tez widz臋 ,ze Sarze puszczaj膮 nerwy.Ale wiesz,staram sie to oceni膰 obiektywnie,to Kasia zacz臋艂a pysk贸wk臋 ,my pociagnelysmy a rezultacie,Ty Agnieszko obrazi艂as Sar臋 .Mysle,ze Tobie tez pu艣ci艂y nerwy. Nie broni臋 Sary,ale 艣ledz臋 bloga i wiem,ze sa osoby, kt贸re zagl膮daj膮 tu tylko po to ,zeby dokopa膰 i obrazi膰 Sar臋 . A przecie偶 to jest jej strona,przestrze艅 w necie i mo偶e pokazywa膰 co chce i co lubi,nie mo偶na jej za to obra偶a膰 . Na pewno wk艂ada du偶o serca i pracy w ten blog , na ka偶dym kroku jest niewybrednie krytykowana,chyba nikt nie chcia艂 by膰 tak traktowany. Nie znam Sary,ale ma rodzine,przyjaci贸艂 wiec my艣le , ze jest dobra osoba,bo inaczej by艂a by sama. Tak my艣le i nie dlatego , ze jestem za艣lepiona tylko dlatego ,ze jestem normalna kobieta, kt贸ra docenia innych i tez chcia艂aby tego od innych. Pozdrawiam

          • ibizza

            4-2-2015 at 11:19:27

            Blog osobisty wiadomo. Ale zgadzam sie z powyzszym, ze reakcje p. Sary mega tandetne. jak dziewczyna z remizy. wstyd. uderz w st贸艂 a nozyce sie odezwa...

          • Joanna

            4-2-2015 at 14:09:28

            calkowicie sie zgadzam z Agnieszka!!!

  31. Aga

    3-2-2015 at 21:44:31

    Aaaa,nie wdaje sie juz w chore pogaduszki. Czekam na nastepna stylizacje!

    Reply

  32. kasia

    3-2-2015 at 22:35:23

    Co wy ludzie macie jaki艣 kompleks z tymi studiami? Ci膮gle pytania jakie studia skonczyla Sara, co ona wie itp. To jest jaki艣 wyznacznik bycia lepszym, m膮drzejszym cz艂owiekiem? Znam ludzi co skonczyli trzy kierunku a brak im taktu i kultury. Po 1 wiadomo jakie nasze uczelnie maja poziomy a poza tym czasami lepiej zainwestowac w jakis kurs i praktyke i mozna lepiej nad tym wyjsc niz po 5 letnich studiach. Niestety teraz duzo osob studiuje dla samego tytulu a i tak 偶ycie ich po藕niej roznosi w r贸zne miejsca. Swoj膮 drog膮 - pewnie wiele z was uwa偶a, 偶e lepiej zainwestowa膰聽w co艣 dro偶szego na lata ni偶 kupi膰 pare tanich rzeczy ktore szybko wyladuja w koszu? No i kiedy dziewczyny juz pokazuja jak wykorzystuja jedna rzecz w kilku stylizacjach to nagle lincz bo nuda, to juz bylo. Mam wra偶enie ze odpowiedzi Sary na komentarze tylko wzmagaja nagonke w komentarzach na ni膮. Bardzo podobaj膮 mi sie takie kozaczki za kolano i juz jakis czas myslalam o tym aby sobie takie sprawic. Saro, najbardziej podobaja mi sie Twoje stylizacje, takie kolory przyblizone do takich ktore ja nosze na codzien. Jesli daloby rade to poprosilabym kiedys w przyszlosci o jakis post z makijazem bo zawsze pieknie promieniejesz ;) Dzieki, pozdrawiam

    Reply

    • Agnieszka

      4-2-2015 at 10:34:51

      Odpowiadam Karoli.Mo偶esz mi pokaza膰 w kt贸rym miejscu obrazi艂am Pani膮 Sar臋?I nie zagl膮dam na tego bloga aby obra偶a膰 kogokolwiek.Ale nie wszystkie stylizacje mnie osobi艣cie przypadaj膮 do gustu.Przeczytaj post w kt贸rym o艣mieli艂am si臋 skrytykowa膰 Ines za wystaj膮ce skarpetki z but贸w.Zobacz reakcj臋 Pani Sary.Przecie偶 nie wszystkim musi sie podoba膰 to samo,prawda?Pani Sara og艂osi艂a si臋 jedyn膮 i nieomyln膮 wyroczni膮 stylu,nie dopuszcza do siebie ,偶e mo偶e by膰 inaczej i przez to jest tak irytuj膮ca.A bez os贸b odwiedzaj膮cych blogi, nie ma blogerek.To od ilo艣ci odwiedzj膮cych zale偶膮 dochody z tej dzia艂alno艣ci.Bez nas to nie ma sensu,wi臋c nie m贸w mi tu o tym ,偶e to jej przestrze艅 w necie.Jej najbardziej zale偶y na tym by艣my tu zagl膮da艂y.Nie krytykuj臋 Pani Sary za to jak膮 jest osob膮 w 偶yciu prywatnym bo jej nie znam,krytykuj臋 jej zachowanie wobec czytelniczek. A co do studi贸w,to Kasi chodzi艂o o to,na jakiej podstawie Pani Sara zarzuci艂a jej zupe艂n膮 nieznajomo艣膰 mody,jak po pierwsze jej nie zna a po drugie ,no w艂a艣nie, nie jest ani projektantem ani stylist膮 z wykszta艂cenia.

      Reply

      • Karola

        4-2-2015 at 11:03:05

        Agnieszko,widocznie ja i Ty mamy odmienne zdania na pewne tematy,nie ma sensu sie spiera膰 ,bo i tak nie dojdziemy do porozumienia. Pozdrawiam Ci臋

        Reply

        • Agnieszka

          4-2-2015 at 11:24:09

          Droga Karolo,by膰 mo偶e masz racj臋,nie ma co sie spiera膰.Ale sama widzisz,偶e osoby o r贸偶nych pogl膮dach mog膮 ze sob膮 kulturalnie dyskutowa膰.Ja te偶 chcia艂abym mie膰 o Pani Sarze jak najlepsze zdanie,ale po Jej licznych nieprzemy艣lanych atakach na krytyk臋 bardziej lub mniej konstruktywn膮 mam takie zdanie a nie inne.Jak ju偶 wspomnia艂am,nie znam jej osobi艣cie.Mo偶e w 偶yciu prywatnym jest ciep艂a i mi艂a,ale z tego bloga wy艂ania si臋 zupe艂nie inny obraz .I to co o Niej napisa艂am dotyczy tylko tego.Pozdrawiam Ci臋 r贸wnie偶 .A tak na marginesie,mnie te偶 niekt贸re elementy stylizacji prezentowanych na tym blogu bardzo si臋 podobaj膮,szczeg贸lnie buty,niekt贸re ju偶 nawet mam,na przyk艂ad te kozaki albo buty Isabel Marant z postu z Pary偶a.

          Reply

          • Karola

            4-2-2015 at 14:17:18

            Mnie rownie偶 stylizacje sie podobaj膮 ,zreszta ju偶 o tym pisa艂am ,dzi臋ki temu ja tez kupi艂am dwie pary but贸w Isabel Marant,dzi臋ki Sarze w pewnym sensie,bo zobaczy艂am je w zestawieniu z reszta garderoby.Dlatego tu zagl膮dam ,zeby co艣 fajnego podpatrzec. Co do Sary,to wiesz ,czasem sie nie dziwie ,ze tak reaguje,non stop tylko wpisy z nie koniecznie konstruktywn膮 krytyka,niekt贸re naprawd臋 bardzo krzywdz膮ce ,np.te o pieniazkach Artura. Kurcz臋 ,uwierz mi tez bym chcia艂a ,zeby m贸j ma藕 mia艂 tyle kasy,oj bardzo bym chcia艂a .Ale nie ma i z tego powodu ,nie mam zamiaru wylewa膰 na Sar臋 swoich frustracji,jak robi to wiele z dziewczyn tutaj,napewno zauwa偶y艂as. Zreszta skoro Artur Boruc wybra艂 Sar臋 za 偶on臋 to my艣le ,ze musi by膰 fajna. Ale pewnie Ci臋 nie przekonam. A jak te botki z " Pary偶a " ? Wygodne? Czaje sie na nie,ale nie bardzo umiem chodzi膰 na obcasach i dlatego sie waham.Pozdr.

          • Agnieszka

            4-2-2015 at 15:00:02

            Do Karoli.Botki Isabel Marant z "Pary偶a"nie sa wcale wysokie.Obcas nazwa艂abym nawet 艣rednim,ale ja chodz臋 cz臋sto na obcasach du偶o wy偶szych.Polecam s膮 艣wietne.A co do kasy,kto by nie chcia艂.Pozdrawiam

  33. nea

    4-2-2015 at 08:01:54

    Saro nie reaguj na z艂o艣liwo艣ci- nikt z nas tu nie wchodzi ,aby si臋 denerwowa膰.

    Reply

  34. Karola

    4-2-2015 at 08:19:41

    Ines,gratulacje!!! Joanna Horodynska nazwa艂a Tw贸j styl "powiewem 艣wie偶o艣ci ". Z jej ust to chyba mega komplement. Bravo!!

    Reply

  35. nea

    4-2-2015 at 08:42:16

    To prawda ,偶e z ust Joanny Horody艅skiej to komplement.Ines gratulacje.

    Reply

  36. Martyna

    4-2-2015 at 09:25:17

    艢wietna stylizacja, zachwyca. Pozdrawiam,

    Reply

  37. Ewa

    4-2-2015 at 15:58:42

    Pomijaj膮c uwagi czytelniczek trzeba przyzna膰 偶e uwagi ze strony Pani Sary s膮 poni偶ej poziomu rynsztoku. Tak zadufanej w sobie, pr贸偶nej, aroganckiej i pe艂nej pychy osoby jeszcze w Polskim 艣wiatku showbiz nie by艂o. Ka偶dy przynajmniej stara si臋 by膰 mi艂y dla swoich odbiorc贸w/klient贸w/czytelnik贸w. Niestety na tej stronie mamy tylko obrazki z obrzydliwie drogimi ubraniami w stylizacjach kt贸re podobaj膮 nam si臋,b膮d藕 nie - nale偶y pia膰 z zachwytu. Tak to odbieram. Obra偶anie swoich w艂asnych czytelniczek to raczej nie jest droga do celu. Przy okazji brak szacunku i pozni偶anie innych os贸b. Wypowied藕 Pani w komentarzu cytuj臋 "I'm not the one of those stupid English WAGS" to odnisienie si臋 do innych os贸b - naprawd臋 tak Pani uwa偶a? Czyli przesiaduj膮c na trybunach z 偶onami/partnerkami koleg贸w po fachu m臋偶a czuje si臋 Pani od nich lepsza? Victoria Beckham rozumiem r贸wnie偶 mo偶e Pani buty czy艣ci膰 i czuje si臋 Pani od niej lepsza?

    Reply

  38. Ewa

    4-2-2015 at 15:59:12

    Pomijaj膮c uwagi czytelniczek trzeba przyzna膰 偶e uwagi ze strony Pani Sary s膮 poni偶ej poziomu rynsztoku. Tak zadufanej w sobie, pr贸偶nej, aroganckiej i pe艂nej pychy osoby jeszcze w Polskim 艣wiatku showbiz nie by艂o. Ka偶dy przynajmniej stara si臋 by膰 mi艂y dla swoich odbiorc贸w/klient贸w/czytelnik贸w. Niestety na tej stronie mamy tylko obrazki z obrzydliwie drogimi ubraniami w stylizacjach kt贸re podobaj膮 nam si臋,b膮d藕 nie - nale偶y pia膰 z zachwytu. Tak to odbieram. Obra偶anie swoich w艂asnych czytelniczek to raczej nie jest droga do celu. Przy okazji brak szacunku i pozni偶anie innych os贸b. Wypowied藕 Pani w komentarzu cytuj臋 "I'm not the one of those stupid English WAG" to odnisienie si臋 do innych os贸b - naprawd臋 tak Pani uwa偶a? Czyli przesiaduj膮c na trybunach z 偶onami/partnerkami koleg贸w po fachu m臋偶a czuje si臋 Pani od nich lepsza? Victoria Beckham rozumiem r贸wnie偶 mo偶e Pani buty czy艣ci膰 i czuje si臋 Pani od niej lepsza?

    Reply

    • Agnieszka

      4-2-2015 at 16:15:28

      No w艂a艣nie ,o to mi chodzi艂o.Widz臋 ,偶e my艣lacych podobnie jest du偶o wi臋cej.I nie ma to nic wsp贸lnego z zazdro艣ci膮.A kasowanie wpis贸w na niewiele si臋 zda.M贸j wpis o niew艂a艣ciwie u偶ytym przez Pani膮 Sar臋 s艂owie" prowodyrka stylu' zosta艂 usuni臋ty.Wi臋c pisz臋 jeszcze raz :m贸wi si臋 prekursorka stylu.

      Reply

      • Ania

        4-2-2015 at 21:49:29

        Wlasnie zastanawialam sie gdzie ,,on,, post jest? Wczoraj jeszcze go czytalam....Pani Saro, zycze wiecej dystansu. Wchodze tu od czasu do czasu ,przygladam sie i czasami smieje sama do siebie. Oj dziewczyny, nie macie wiekszych problemow... Wlacznie z Pania, Pani Saro...Moda to zabawa, a tutaj? Jakis bazar... I przede wszystkim : ,, O gustach sie nie dyskutuje,, odwieczna zasada, warto zapamietac! Pozdrawiam

        Reply

  39. Ania

    4-2-2015 at 22:54:58

    Stylizacja nie do ko艅ca mi si臋 podoba - sp贸dniczka jak dla mnie za kr贸tka. Pomys艂 z koszula taty i sweter - fajnie. za to komentarze pod stylizacj膮 to nasz ca艂y babski grajdo艂ek...im wi臋cej czytam z艂o艣liwych uwag pod adresem Sary&Si贸str tym bardziej zaczynam lubi膰 te dziewczyny za to, 偶e wci膮偶 im si臋 chce, 偶e nie daj膮 za wygran膮 z babskimi z艂o艣liwo艣ciami i zazdro艣ci膮. R贸bcie swoje dziewczyny, konsekwentnie i po swojemu bo dzi臋ki temu jeste艣cie autentyczne. 呕ycz臋 Wam by艣cie realizowa艂y dalej swoje marzenia cho膰by p贸艂 babskiego 艣wiata mia艂o zzielenie膰 z zazdro艣ci. A ja sobie b臋d臋 cichutko podgl膮da膰, podziwia膰....i troszeczk臋 zazdro艣ci膰 (na r贸偶owo :)

    Reply

  40. misia

    4-2-2015 at 23:09:23

    Nie rozumiem tej z艂o艣liwo艣ci i zazdro艣ci. Bardzo fajnie 偶e dziewczyna jest zadbana, pi臋knie wygl膮da, pozwala sobie na takie rzeczy, poniewa偶 j膮 sta膰. Nie jest wa偶ne czy kupi艂 jej to tata czy siostra, je偶eli ma pieni膮dze nie b臋dzie wygl膮da膰 jak "dziad". Super stylizacja, wi臋cej takich stylizacji z ubraniami z Zary! :)

    Reply

  41. mania

    5-2-2015 at 12:16:31

    Stylizacja piekna ;) jak zwykle zreszta :) Mam pytanie w og贸le nie dotycz膮ce ubioru. Z czego s膮 zrobione te donice? czy znacie mo偶e producenta/nazw臋? bo dok艂adnie takich poszukuje:)

    Reply

  42. Fashionandcash

    7-2-2015 at 00:16:12

    S艂odka, pi臋kna stylizacja, ale tylko dla szczup艂ej, pi臋knej dziewczyny, w innym przypadku to b臋dzie pora偶ka :)

    Reply

  43. Justyna

    7-2-2015 at 18:53:55

    A偶 przykro, 偶e tyle w niekt贸rych Paniach jest zawi艣ci... Nasuwa si臋 tylko jedna my艣l: To nie mi艂o艣膰 jest 艣lepa, ale zazdro艣膰... Pi臋kna stylizacja, pi臋kna kobieta, ciep艂e spojrzenie! Wszystkie macie tyle dobrej energii w tych Waszych ocz臋tach! Pami臋tajcie, s膮 kobiety, kt贸re rozumiej膮 Wasze przes艂anie :) Jestem jedn膮 z nich :) 呕ycz臋 samych pozytywnych emocji!

    Reply

  44. Claudia

    8-2-2015 at 12:02:04

    Smieszne ze usuwacie komentarze......musicie sie liczyc z tym ze jesli blog nie jest tylko do uzytku prywatnego...wiec powinnyscie byc odporne na krytyke....mam klamac ze Ines wyglada jak slodka laleczka ? Przeciez wyglada z ta SUUUPER KROTKA MINI jak dziwka.... :/ to konstruktywna krytyka Moim zdaniem...szkoda ze sara tego nie rozumie..

    Reply

  45. Justyna

    8-2-2015 at 18:43:49

    Chyba nadu偶ycie semantyczne z t膮 "konstruktywn膮 krytyk膮"... Jak teksty pe艂ne zawi艣ci i zazdro艣ci mog膮 by膰 konstruktywne!? Nawet je艣li nie podoba si臋 stylizacja, w jakim celu u偶yte zosta艂o okre艣lenie "jak dziwka"? Troch臋 og艂ady w j臋zyku, drogie Panie!

    Reply

    • Claudia

      8-2-2015 at 23:12:38

      Konstruktywna krytyka wedlug Pani to obchodzenie sie z druga osoba jak z jajkiem czy szczera prawda ?? Mysle ze to drugie . Aczkolwiek przykro mi ze uzylam wulgaryzmu. Zawisc ? Zazdrosc ? Myli sie Pani i to bardzo....bardzo Jesli dla mnie Ines w tej stylizacji wyglada jak tania, wiejska niunia to jest MOJE ZDANIE

      Reply

      • Justyna

        9-2-2015 at 06:58:07

        Konstruktywnej krytyce daleko do sposobu, w jaki Pani j膮 wyra偶a. Ca艂y czas zachowujemy poziom wypowiedzi, czego w Pani "MOJE ZDANIE" brak. Dobrego dnia, mimo wszystko!

        Reply

        • Claudia

          9-2-2015 at 16:12:15

          Oprocz JEDNEGO wulgaryzmu , ktorego zaluje ze uzylam (wystarczy ze Sara odpisuje czytelniczkom w sposob bardzo niemily i rynsztokowy , ja szczerze zaluje uzytego przezemnie wulgaryzmu) moja krytyka jest 100% NA POZIOMIE Pani Justyno..... Gdybym napisala "Ohh Ines kochana nie wygladasz ladnie" to to bylaby konstruktywna krytyka tak? A szczera prawda (ktora widze ze BOLI) nie ??? Pozdrawiam ;)

          Reply

    • Gosc

      9-2-2015 at 12:30:58

      Semantyka semantyk膮. Wystarczy zmieni膰 "dziwk臋" na "pani膮 lekkich obyczaj贸w". Czy wtedy ta wypowied藕 kwalifikuje si臋 ju偶 do konstruktywnej krytyki, czy te偶 do hejtu? Bo tu jest problem, Justyno, czasem uprzejma krytyka i tak zostanie odebrana jako zazdro艣膰/zawi艣膰/polactwo-cebulactwo.

      Reply

      • Claudia

        9-2-2015 at 16:16:57

        Dokladnie , smieszy mnie postawa Pani Justyny tak gorliwie broniacej siostr Mannei....moja krytyka wyrazona co prawda w dobitny sposob zostala odebrana jako zawisc....takie osoby jak p.Justyna zaslepione swoimi idolkami kazda niemila uwage odbieraja jako 'hejt' Pozdrawiam :)

        Reply

        • Justyna

          9-2-2015 at 21:27:27

          Wchodz臋 na bloga, by czerpa膰 inspiracje, nie po to, by nie przebiera膰 w s艂owach. Troch臋 razi艂 mnie niewybredny styl pisania, dlatego w艂膮czy艂am sie w "dyskusj臋". Autorki bloga obroni膮 si臋 same, je艣li trzeba , nie potrzebuj膮 do tego "za艣lepionych" obserwatorek... Dobrego wieczoru!

          Reply

  46. nea

    8-2-2015 at 19:14:47

    Claudia -偶yj臋 na tym 艣wiecie 52 lata i wiem to na pewno, 偶e najcz臋艣ciej 偶le a nawet bardzo 偶le o innych m贸wi膮 te kobiety,kt贸re same maj膮 du偶o ,du偶o na sumieniu.Jak mog艂a艣 t膮 艣liczn膮 dziewczyn臋 tak nazwa膰 i to jeszcze w czasie jej pierwszej sesji na studiach.

    Reply

    • Jana

      8-2-2015 at 21:32:09

      Moze tylko dla pani jest 艣liczna pani Hanno.

      Reply

    • Claudia

      8-2-2015 at 23:02:58

      Coooo ??? Booze...jak wy slepo ich bronicie ;) I co z tego ze ta "ojj biedna dziewczyneczka ma teraz sesje na studiach ojj ojjj "??? Dla mnie poprostu TAK wyglada....TANIO....moze przesadzilam z wulgaryzmem ale przykro mi na pierwszy rzut oka wlasnie tak wyglada....do dziewczecej stylizacji daleko tu.. ;)) Napewno wygladalaby swietnie w tym sweterku z JASNYMI DZINSAMI, tak wygladalaby uroczo ale sorry ale w tej krotkiej FALOWANEJ spodniczce....naprawde wyglada mega tandetnie...typowa latwa niunia wygladajaco bardziej WIEJSKO niz sexy ;) Pozdrawiam tak zagorzalo broniace Panie ;)

      Reply

      • Jana

        9-2-2015 at 01:35:57

        Pani Claudio,wystarczy艂o napisa膰 stylizacja w ukrai艅skim stylu.

        Reply

        • Claudia

          9-2-2015 at 16:18:19

          Zgadzam sie w 100% ^^ Pozdrawiam serdecznie :)

          Reply

      • Gosc

        9-2-2015 at 12:34:13

        Ano... Dlaczego m艂oda dziewczyna nie mo偶e wygl膮da膰 jak m艂oda dziewczyna, tylko koniecznie seksownie?! Przecie偶 nie jest szpetna, urok i seksapil nie bierze si臋 z ultrakr贸tkich mini! :(

        Reply

        • Gosc

          9-2-2015 at 12:37:25

          Jeszcze mnie co艣 uderzy艂o, ta stylizacja kompletnie eliminuje wci臋cie w talii. Nie wiem, niby wszystko okej i kolorystycznie bardzo mi si臋 podoba, ale zwyczajnie wygl膮da, jakby艣 zapomnia艂a za艂o偶y膰 spodni.

          Reply

    • Beti

      9-2-2015 at 01:38:23

      Stylizacja idealna na pierwsza sesje egzaminacyjna.

      Reply

    • gosc

      9-2-2015 at 11:07:24

      Jesli pani ma 52 lats to gratuluje tego dziecinnego Stylu pisania. Wulgarnosc nie jest mile widziana ale kazdy ma do wlasnego zdania. I co mnie obchodzi jej sesja egzaminscyjna nie jedna zaliczylam i tylko wazeliniary takie jak ty slodza komus bez podstawnie. Stylizacja nie udana i tyle w temacie.

      Reply

      • nea

        9-2-2015 at 13:42:38

        "Nie wiedzia艂em,偶e na 艣wiecie jest tylu idiot贸w dop贸ki nie pozna艂em internetu" Stanis艂aw Lem 呕egnam to m贸j ostatni komentarz.

        Reply

        • gosc

          10-2-2015 at 15:18:45

          Idiota to nie komplement. Cytujaca Lema kobieto kobietu w eieku 52 lata. Bluzgasz do innych to pokazujesz swoja kulture, a raczej jej brak elokwentna starsza pani. Horodynska tez pani podziwia gratuluje gustu

          Reply

      • Claudia

        9-2-2015 at 16:22:24

        Ciesze sie, ze nie tylko ja tak mysle. Przyznaje, ze niepotrzebnie uzylam wulgaryzmu , ale dziecinne pisanie , ze ojej biedna Ines ma teraz egzaminy a ja ja krytykuje ojeej ojeej.... 52 lata a zero wlasnego rozumu :/

        Reply

  47. Magdalena

    9-2-2015 at 17:13:31

    Fajna stylizacja :) podoba mi si臋... a te rogi na 4 fotce te偶 艣mieszne ;-)))

    Reply

  48. Edyta

    23-2-2015 at 18:34:48

    Cudownie :* gdybym mia艂a takie nogi z pewno艣ci膮 bym sie zainspirowa艂a ;)

    Reply

  49. Alizeye

    26-2-2015 at 23:43:43

    Przede wszystkim chcialam napisac ze dziewczyny jestescie super!!! Ciuchy i akcesoria cudne!!! Zawsze wszystko razem zgrane... In love

    Reply

  50. Wiola

    27-2-2015 at 10:25:20

    O matko a ja chce Twoja torebk臋 Ines :-)...marzy mi si臋 :-) ps. 艢liczna stylizacja, 艣liczna Dziewczyna.

    Reply

  51. hania

    28-2-2015 at 22:34:12

    Ines , przeslicznie ! Mlodo, swiezo, dziewczeco, cudnie ! Ps. bardzo Was cenie za to,ze jestescie naturalne, wesole i cudowne !!!

    Reply

  52. Martyna

    2-3-2015 at 18:37:48

    Jeste艣 艣liczna. Stylizacja bardzo udana!

    Reply

  53. Paulina Marczuk

    28-3-2015 at 17:49:34

    zastanawiam si臋 tyko czytaj膮ce te wszystkie Wasze komentarze od kiedy ubrania w ZARA to takie masakrycznie drogie szmatki itp. Akurat ZARA to sieci贸wka i ka偶dy w Polsce ma do niej dost臋p oraz ubrania s膮 w cenach normalnych. Ceny s膮 takie jak w Reserved, Mohito...wi臋c nie wiem o co kaman. Je偶eli chodzi o buty czy torebk臋 to teraz takich wsz臋dzie pe艂no w cenach do 200z艂. ehh Polska = kraj hejtu. Pozdrawiam Ci臋 Ines, powodzenia :)

    Reply

  54. R贸偶a

    5-4-2015 at 22:55:53

    Hejka Ines, jestem tu pierwszy raz i podoba mi si臋. Mo偶e owszem niekt贸rych rzeczy bym w ten spos贸b nie po艂膮czy艂a, ale to raczej dlatego 偶e wol臋 wygod臋 i brakuje mi odwagi do niekonwencjonalnych po艂膮cze艅. Tak odpowiadaj膮c innym - to, 偶e maj膮 kas臋 to ich sprawa. Do 艂贸偶ka i w portfel si臋 z nosem nie wchodzi... Chcia艂am zauwa偶y膰, 偶e nawet je艣li rodzice sie dorobili czego艣 to na pewno nie patrzeniem w komputer, jak pewnie po艂owa z Was, a ci臋偶k膮 prac膮. Wida膰, 偶e dziewczyny s膮 艂adne, szczup艂e (co w dzisiejszych czasach si臋 ceni) i maj膮 gust. Mo偶e inny ni偶 nasz, raczej zwyczajny, ale ich po艂膮czenia s膮 ciekawe, nawet intryguj膮ce. Sara zgadzam si臋 w stu procentach! Chamstwo si臋 t臋pi, a nie u艂agadza. Powodzenia dziewczyny :)... Aaa i kolczyki s膮 艣wietne w pierwotnym wydaniu :)

    Reply

Leave a Reply


by Bliss Drive Review