Time for yourself

16 Jun 2014 / Category Bez kategorii / by Nadia

||THEMPUZZEL-shorts and sweatshirt, CARTIER-bracelets||

Comments 41

  1. Hana

    16-6-2014 at 19:06:50

    cool www.hanahanzalova.com

    Reply

  2. Jania

    16-6-2014 at 20:21:12

    Kobieta Anioł :)

    Reply

  3. Aga

    16-6-2014 at 21:00:39

    Najlepszy post do tej pory! Po prostu "pachnie latem". Genialnie!

    Reply

  4. Sylwia

    16-6-2014 at 21:21:27

    Hej! Dziewczyny ja tak trochę z innej beczki. Mam zamiar zakupić sneakersy Bekett od Isabel Marant, ale pogubiłam się w rozmiarach. Jak patrzyłam na Luisa via Roma są rozmiary FR, a na Matches Fashion EU. Mam pytanie czy numer, który jest wyryty na podeszwie buta to nr FR czy EU lub czy jest możliwe, że buty te są produkowane z różną rozmiarówką? Pogubiłam się bo mam sandałki Edris z rozmiarem 38 na podeszwie, który niby się odnosi do EU. Wiecie jak to jest z tymi rozmiarami u Marant? Z góry dzięki za odpowiedź!

    Reply

    • Sara

      23-6-2014 at 13:58:12

      To te same rozmiary eu czy fr

      Reply

  5. Caroline

    17-6-2014 at 10:56:48

    Wow kiedy urodzilas dzieci? ?? Masz juz 2ke? Ciało masz bajeczne, cwiczylas duzo po porodzie czy figura sama wrocila do formy? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.

    Reply

    • Nadia

      17-6-2014 at 18:41:31

      Pierwszą córke 3 lata temu, drugą ponad rok :) Ćwiczyłam joge , moim zdaniem to najlepsze wręcz cudowne lekarstwo ! A czy Ty sama spodziewasz sie Maluszka? Pozdrawiam!

      Reply

      • Caroline

        18-6-2014 at 17:00:20

        Witam i dziękuję za odpowiedź :) Ja również mam 2 dzieci (chlopaki :)) Dotychczas byłam zadowolona ze swojej figury, ale jak patrzę na Ciebie to widzę, że jednak jeszcze sporo mam do nadrobienia ;) Pozdrawiam i dziękuję za radę, Karolina

        Reply

        • retro-moderna.blogspot.com

          2-7-2014 at 15:43:24

          Ja urodziłam ponad 3 miesiące temu - nie jest źle, ale brzuch już nie taki jak był... Chyba też czas się zabrać za siebie ;)

          Reply

  6. Olka

    17-6-2014 at 14:52:07

    Ile waży Sara?

    Reply

  7. magda

    17-6-2014 at 15:09:17

    Napiszesz post o pielęgnacji twarzy i ciała? Jestem ciekawa jakich kosmetyków używasz, bo masz piękną cerę.

    Reply

    • Nadia

      17-6-2014 at 18:38:12

      Dziękuję. Chętnie napiszę taki post :)

      Reply

  8. Izagrz

    18-6-2014 at 10:44:47

    Jak ja lubie Twoje posty:))!!!! Slicznie wygladasz, jak nastolatka:)! Widok z tarasu doslownie zwala z nog!! Czytalam wyzej,ze cwiczysz joge... Tez chcialabym zaczac tylko nie mam teraz za bardzo czasu by gdzies chodzic a jestem ciekawa czy jestem w stanie sama ogarnac podstawy czytajac jakies poradniki + filmiki na youtubie... Jak sadzisz- ma to sens? I czy faktycznie po cwiczeniach tego typu zauwazylas u siebie uspokojenie ? Mam tyle stresu ostatnio, ze marze o czyms takim :p pozdrawiam :*

    Reply

    • izzi

      19-6-2014 at 10:14:01

      Izagrz- mam dokładnie tak samo :) Nadia- jak zwykle pięknie, dla mnie jesteś ideałem do którego cały czas dążę, chciałabym cię kiedyś spotkać, bo wydajesz się bardzo sympatyczną osobą. Szkoda, że mieszkam w drugim końcu Polski.Kiedy zdajesz egzaminy końcowe na aplikacji? Ja w przyszłym roku, ale już mnie stres ogarnia. Napisze proszę jak sobie radzisz ze stresem, czy tylko joga?. Pozdrawiam ciepło.

      Reply

  9. KatherineAFC

    19-6-2014 at 14:31:16

    To prawda, wyglądasz jak nastolatka . Promiennie, świeżo.. bomba ;) To aż wstyd, że nie mam się o co przyczepić kolejny raz! Buziaki ;)

    Reply

  10. Kot Rudy

    19-6-2014 at 22:33:02

    Hej NAdia, Wiem ze to moze to glupie i nie na blog modowy ale chciałabym zapytac jak przygotowania do egzaminu notarialnego i czy posiadasz moze jakies ciekawe kazusy. Ja jestem z innej Izby, tez zdaje w tym roku egzamin i szukam jakis ciekawych stanow faktycznych do rozwiazywania. Sorry ze akurat piszemy Tobie takie rzeczy na blogu ale nie mozemy złapac kontaktu z nikim z Izby poznańskiej. Pozdrowienia dla kolezanki po fachu. Fajnie Pani Rejent wyglada :))

    Reply

  11. SayMyName

    20-6-2014 at 15:07:26

    Od jakiegos czasu zagladam tu do was, i powiem ze milo sie na was patrzy. stylizacje sa wspaniale, podziwiam i zazdroszcze :) Mam ogromna prosbe do Sary- o fryzjera ktory ci robil ombre (zgadza sie?) nawet nie pytam :) ale prosze zamiesc chociaz kilka dokladniejszych ujec swojej fryzury, co to za kolor i jak je ukladasz bo to co masz na glowie mnie urzeka .

    Reply

  12. Dominica

    26-6-2014 at 16:57:32

    Nadia z tęsknotą oczekuje na post poświęcony pielęgnacji twarzy i ciała :(

    Reply

  13. Edyta

    29-6-2014 at 18:24:12

    Uwielbiam takie naturalne i subtelne posty! Kochana powiedz jakich kosmetyków używasz do włosów? Co robisz żeby tak ładnie "odbijaly" sie od głowy? Mam problem z oklapnietymi włosami :(

    Reply

  14. Angelika

    1-7-2014 at 08:24:00

    Witam. Chciałabym zapytać jakiego aparatu i obiektywu używasz do zdjęć. Pozdrawiam

    Reply

  15. Natalia

    9-7-2014 at 23:01:33

    Dziewczyny Jaki kolor sneakersow IM jako pierwszy? Klasyczny czarny czy moze jasny bez , ewentualnie braz z biela ? Pozdrawiam! :)

    Reply

    • Sara

      10-7-2014 at 10:41:19

      Czarne zdecydowanie!xx

      Reply

  16. Magda

    12-7-2014 at 17:07:24

    Świetny taras !

    Reply

  17. kinga

    13-7-2014 at 14:35:22

    jak dbasz o ciało i jak utrzymujecie tak dobra sylwetke???

    Reply

  18. Katsuumi

    14-7-2014 at 22:45:29

    Kurcze, tyle zdjęć jak tulis ten kubek, nie wiem jaki to ma cel :D co do sylwetki, to chyba ciut za szczupła.

    Reply

  19. Lena

    16-7-2014 at 00:11:16

    Nadio ja troche nie na temat - sadzac po Tobie i siostrach wyglada na to ze kobiety z Twojej rodziny maja piekne i niebanalne imiona :) Mozesz zdradzic jak maja na imie Twoje coreczki? Szukam wlasnie inspiracji :)

    Reply

    • Sara

      17-7-2014 at 11:20:06

      Imiona to Olivia i Mia Pozdrawiamy

      Reply

  20. lola

    17-7-2014 at 12:37:43

    a ja widze ,że to nie ten sam fotograf ;-)

    Reply

  21. Ja

    17-7-2014 at 17:12:26

    Pięknie wygląda Pani Nadia tak świeżo, kobieco po prostu uroczo - to dopiero inspiracja:) A ja z tęsknotą wyczekuje postu o ulubionych zapachach:P

    Reply

  22. ola

    19-7-2014 at 10:03:24

    Nadio,moglabys zdradzic jakich perfum uzywasz :)? Bede wdzieczna za odp.

    Reply

  23. kinia

    20-7-2014 at 09:47:11

    Czy mogłaby Pani napisać skąd jest ta szara sukienka z kieszenią po prawej stronie, którą ma Pani na sobie na zdjęciu z Ines i Sarą? (zdjęcię umieszczone na Instagramie od Ines). Będę bardzo wdzięczna :)

    Reply

    • Sara

      20-7-2014 at 10:22:03

      Witam serdecznie.. To jest sweterek marki Robert Kupisz.

      Reply

  24. kinia

    23-7-2014 at 09:36:15

    Kiedy można się spodziewać kolejnego posta Pani autorstwa? Co się stało z Pani Instagramem?

    Reply

  25. karla

    23-7-2014 at 11:16:43

    ile macie lat?

    Reply

    • Sara

      23-7-2014 at 11:55:17

      29, 27, 19

      Reply

  26. dorota

    23-7-2014 at 16:34:16

    Sisters, mam pytanie bo niektóre ciuchy z waszego bloga są drogie, pracujecie gdzieś?

    Reply

    • aaa

      24-7-2014 at 17:11:33

      Tak, zajmują sie domem i sa dobrymi, szczęśliwymi żonami. Oprócz tego na tyle ladnymi i milymi kobietami, ze znalazły mężów którzy potrafią je docenić i o nie zadbać.

      Reply

  27. kinga

    23-7-2014 at 16:35:01

    Macie dzieci?

    Reply

  28. Basia

    7-8-2014 at 14:26:33

    Nadiuś wróć :(

    Reply

  29. Adrianna O.

    3-9-2014 at 20:01:44

    Love your style, you are so beautiful! Love reading your blog posts! You are a huge inspiration!

    Reply

  30. Agnieszka

    24-9-2014 at 01:24:23

    Widzę ze Nadia poszła po rozum do głowy i przestała sie udzielać na tym blogu...

    Reply

Leave a Reply


by Bliss Drive Review