Kropki i skóra

02 Jan 2014 / Category Torebki, Marki, Highstreet, Ulubione, Ready to wear, Buty / by Sara

|| Marynarka: Isabel Marant pour H&M , spodnica: All Saints , rajstopy: Club Monaco, buty: Saint Laurent, tshirt: Givenchy, bag: Hermes ||

Komentarzy 92

  1. Aga

    2-1-2014 at 12:58:16

    Super rajstopy, gdzie mogę takie kupić? Nie widzę ich na stronie www Club Monaco, ale może źle szukam...

    Odpowiedz

    • Sara

      2-1-2014 at 13:34:19

      Ja kupilam w Harrods ;-)

      Odpowiedz

      • Aga

        2-1-2014 at 14:04:24

        Harrods- rozmarzyłam się...muszę tam zajrzeć gdy znów będę w UK:)

        Odpowiedz

  2. KatherineAFC

    2-1-2014 at 13:12:18

    Piękno Saro, chociaż ta koszulka Givenchy wyglądałaby pięknie z czymkolwiek :D pozdrawiam!

    Odpowiedz

    • Sara

      2-1-2014 at 13:34:52

      Dzięki kochana!

      Odpowiedz

  3. Emilie

    2-1-2014 at 13:55:54

    great outfit!! The shoes are my favourite, they are stunning!! You look very pretty:) Happy NY and I can't wait for more of your outfits, I love your style (all 3 of you:p) xxx

    Odpowiedz

    • Sara

      2-1-2014 at 21:26:08

      Thank u Hun Xxx

      Odpowiedz

  4. bb

    2-1-2014 at 15:57:37

    Saro, jak zawsze super . A zdradzisz jakiej marki jest zegarek?

    Odpowiedz

  5. bejbe

    2-1-2014 at 16:25:45

    beznadzieja.. z was trzech jedynie Nadia ma wysmakowany styl i wstawia naprawdę ciekawe posty. Styl ubierania się Sary jest bardzo kiepski, jeśli brać pod uwagę możliwościami finansowymi jakimi dysponuje by zainwestować w interesujący styl. Sara skorzystaj z rad stylistów..

    Odpowiedz

    • Sara

      2-1-2014 at 21:23:57

      Bardzo sie cieszę, ze podoba sie Tobie styl Nadii. Ja tez uważam , ze jest cudowna! Juz wkrotce ukaza sie kolejne posty w Jej wykonaniu wiec zapraszamy wtedy. Blog jest prowadzony przez 3 rożne dziewczyny , wlasnie po to by trafic w gusta jak najwiekszej liczby osob! Jezeli Nadia Cie zainspirowala choć raz oznacza to ze dobrze wykonujemy nasza prace. Co do lokaty moich funduszy, to pozwól, ze zajmę sie nimi sama , no jak do tej pory wychodze na tym kapitalnie. Zycze wszelkiej pomyslnosci. Pozdrawiam serdecznie.

      Odpowiedz

      • izagrz

        3-1-2014 at 00:48:16

        Hej:) a ja lubie kazdej z siostr:)! Moze nie kazdy zestaw zalozylabym od stop do glow taki sam, ale przeciez nie o to chodzi! Dziewczyny sa mlode, piekne, zgrabne i super, ze ubieraja sie odwaznie, niesztampowo , a przy tym nie sa przebrane lecz ubrane no i nie wygladaja jak manekin z zary:) Zawsze jak tu wchodze to wiem, ze zobacze cos innego niz na 100 innych polskich blogach. pozdrawiam:)

        Odpowiedz

        • Sara

          3-1-2014 at 10:56:57

          Bravo Kochana! Rozumiem co to moda! Xx

          Odpowiedz

        • Sara

          3-1-2014 at 11:36:31

          Miało byc rozumiesz ;-) co to moda..

          Odpowiedz

    • Marika

      3-1-2014 at 09:08:07

      Niestety musze sie z Toba zgodzic styl Sary jest straszny, dziewcZyna stara sie troche zbyt bardzo i slabo jej to wychodzi. Saro masz super ubrania wiec nie staraj sie za wszelka cene uszczesliwic wszystkich . Pozdrawiam

      Odpowiedz

      • Sara

        3-1-2014 at 11:03:53

        Mylisz pojecia.. Ja dla nikogo sie nie staram. Ja pokazuje to co noszę na codzien. To miłość do mody w moim wykonaniu. Ja nie dostaje ton śmieci które na sile wrzucam na siebie by dostać za to piec groszy.. Poprostu ich nie przyjmujemy, to nasza polityka. Stac nas na ten luksus by samemu wybierać co ,jak i kiedy nosimy. O gustach sie nie dyskutuje, rozumiem ze moj styl moze byc zbyt odstajacy od polskich szablonow. Niestety taka jestem, lubie rzeczy specjalne i wyjątkowe i tego nie zmienię. Nie oceniaj jednak moich intencji o których nie masz pojecia. Staram sie dla Artura,dzieci I rodziny. Reszta jest poza mna I dlatego jestem szczesliwa osoba. Pozdrawiam

        Odpowiedz

        • Alicja

          3-1-2014 at 11:45:11

          Tak trzymaj, to się nazywa zdrowe podejście do życia! Kibicuję całej Waszej trójce, rzeczywiście Wasze style się różnią i każda z Was proponuje nam na blogu inne rozwiązania i za tę różnorodność właśnie Was między innymi cenię.

          Odpowiedz

          • Sara

            3-1-2014 at 12:09:36

            Wielkie dzieki za zrozumienie x

  6. Felka Jigid

    2-1-2014 at 16:58:06

    Superrr! Koszulka jest z Bambim? Piekne polaczenie, cudownie <3 Powodzenia w 2014 i wszystkiego najlepszego! Buziaki z Indonezji! F.J.

    Odpowiedz

    • Sara

      3-1-2014 at 12:08:23

      Buziaki! :-)

      Odpowiedz

  7. Merka

    2-1-2014 at 18:30:36

    Warkocz jest genialny i kropką nad "i" w calej stylizacji. Dzięki Tobie coraz bardziej przekonuje się do rzeczy oversize.

    Odpowiedz

    • Sara

      2-1-2014 at 21:25:39

      Ciesze sie! Pozdrowienia!

      Odpowiedz

  8. kaska

    3-1-2014 at 01:20:25

    https://www.google.pl/search?q=wedge+marc+jacobs&client=firefox-a&hs=h5t&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0AHGUp3fAdTT7Ab594CYAw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=613#facrc=_&imgdii=_&imgrc=ctyQk6qtV-weDM%3A%3BaIELPJkrAKr7PM%3Bhttp%253A%252F%252Fcdna.lystit.com%252Fphotos%252F2012%252F08%252F10%252Fmarc-by-marc-jacobs-sand-wedge-high-top-sneaker-booties-product-1-4461880-702598663_large_flex.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lyst.com%252Fshoes%252Fmarc-by-marc-jacobs-wedge-high-top-sneaker-booties-sand%252F%3B460%3B574 kochana powiedz prosze co myslisz o tych sneakersach marca jacobsa

    Odpowiedz

    • Sara

      3-1-2014 at 10:56:07

      Muszę przyznać , ze nie podobają mi sie żadne próby reprodukcji pomysłu Isabel Marant. Jej sneakersy były specjalne, inne , były czymś zupełnie nowym.. A wszystko po nich jest jakby niezgrabna kopia w mniejszym lub wiekszym stopniu. Pozdrawiam serdecznie

      Odpowiedz

  9. Klaudyna

    3-1-2014 at 03:02:56

    Rajstopy i buty sa naprawde super:) bardzo Ci pasuje taka stylizacja:) pozdrawiam

    Odpowiedz

    • Sara

      3-1-2014 at 11:37:38

      Dzieki I rownież pozdrawiam

      Odpowiedz

  10. dagmara22

    3-1-2014 at 15:11:44

    http://www.pinko.it/en-gb/catalog/detail/aquilone-1-jacket/1n1097z1qh co myslisz o tej kurtce szczerze? warto kupic?:)

    Odpowiedz

    • Sara

      3-1-2014 at 15:21:35

      Bardzo fajna i praktyczna! Przypomina krojem klasyk od Celine:-) Napewno będzie Ci długo służyć. Xx

      Odpowiedz

  11. Sylwia

    3-1-2014 at 15:51:29

    Mam nadzieję Saro,że nie będziesz przejmowała się złośliwymi komentarzami zazdrosnych dziewczyn i będziesz cieszyć wielbicielki częstymi postami i zdjęciami,pozdrawiam i dalej czekam na luźne domowe stylizacje.

    Odpowiedz

    • Sara

      3-1-2014 at 15:58:05

      Raczej ;-)

      Odpowiedz

  12. Jania

    3-1-2014 at 16:46:42

    Bambi pasuje do Ciebie idealnie.Macie tak samo piękne oczy!!! A stylizacja bardzo na TAK!

    Odpowiedz

    • Sara

      3-1-2014 at 17:03:52

      Dzieki słodkim dziewczyna jak Ty chce sie wiecej! Super! Tak trzymaj, pozytywna energia to siła z której wielu nadal nie potrafi korzystać! Wszystkiego dobrego xx

      Odpowiedz

  13. Agnieszka

    3-1-2014 at 21:46:34

    Na zdjeciach widac piekna,zadbana dziewczyne,matke dwoch slicznych dziewczynek,kobiete fajnego faceta,chce wiecej takich zdjec,wlasnie po to tutaj zagladam,by szukac inspiracji,dowiedziec sie czegos nowego.Saro, duzo dobrego w. 2014.buziaki

    Odpowiedz

    • Sara

      3-1-2014 at 23:45:10

      Nawet nie wiesz ile znaczą dla nas tak ciepłe słowa.. Wszystkiego dobrego i szczerze dziękuje!! Xxx

      Odpowiedz

    • Aga

      4-1-2014 at 17:49:44

      W calej rozciaglosci podpisuje sie pod Twoim komentarzem. Dziewczyny, nie zniechecajcie sie negatywnymi komentarzami, szczerze uwielbiam Wasz blog:)

      Odpowiedz

  14. Caroline

    4-1-2014 at 00:08:59

    Nie przejmuj się Saro, złośliwe komentarze dostajesz od zakompleksionych dziewczyn :) szczerze, mnie ta stylizacja się nie podoba, nie jest to mój styl, ale nie zamierzam Cię za to wyszydzać, przecież to właśnie o to chodzi, żeby proponować różne kombinacje! Uwielbiam tu zaglądać, mimo, że wcale nie każdy strój bym na siebie założyła. Gusta są różne, Sarze podoba się takie zestawienie, więc je nosi, nie trzeba ją zaraz za to okrzyczeć od najgorszych. Kobietki, otwórzmy się na modę, każdy wie, że marynarka, jeansy i szpilki wyglądają bosko, ale nie można ograniczać się tylko do tego. Po drugie: co komu do Twoich funduszy? Rozbraja mnie ta polska przykra rzeczywistość, zazdrość i zaglądanie wszystkim do portfela z zawiści. Mnie nigdy nie będzie stać na tak markowe rzeczy, ale w życiu nie przyszłoby mi do głowy, by nie lubić kogoś za to, że ma lepiej. Uważam, ze tak samo dobrze można wyglądać w rzeczach o połowę tańszych, ale czemu masz na siłę dogadzać polskim dziewczynom, skoro stać Cię na lepsze ubrania? To przecież nic złego! ;) Jeszcze raz, nie przejmuj się komentarzami z Polski. Tu każdy, komu jest lepiej, zostaje znienawidzony. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wszystkiego dobrego Tobie, Arturowi i Waszym Małym w nowym roku! PS. Pokaż jak wyglądałaś na Sylwestra Saro! <3

    Odpowiedz

    • Sara

      4-1-2014 at 00:58:20

      Naprawdę nie wiem juz co mam pisać! Nie zdawałam sobie sprawy jak wiele wspaniałych i mądrych dziewczyn odwiedza naszego bloga.. Jestem szczerze wzruszona ! Dziękuje najpiękniej x

      Odpowiedz

  15. Pralinka

    4-1-2014 at 00:22:07

    Przepraszam, ale musze to napisac. Moze to dziwne, ale chcialabym zdby taka kobieta jak Pani byla moja mama, piekna, zadbana, madra, modna, mila i z dystansem do wszystkiego (i glupoty innych -hejterow). Wydaje sie byc Pani idealna zona, MATKA, osoba no i oczywiscie dziewczyna. Wiele razy probowalam namowic moja Mame do nowych stylizacji, dodatkow, Zakupow, lecz nic z tego, zamiast "wycieczki" do sklepow dostawalam lanie pasem, reka, kijem, czym popadnie, tylko z pomowu propozycji nowych zakupow czy po prostu obejzenia. Nie rozumiem jak mozna tak bardzo nie nawidzirc mody ktora jest wsypaniala** rzecza. Pozdrawiam . Zycze szczescia. Czekoladka

    Odpowiedz

    • Sara

      4-1-2014 at 01:02:57

      Super dziewczyna z Ciebie! Nie przejmuj sie , nie wszystkich da sie zarazić czymś czego zupełnie nie czuja. Miłość i zrozumienie dla mody jest albo jej nie ma. Albo sie to czuje lub sie szydzi bo to najlepsza broń gdy sie czegoś nie rozumie. Pięknie dziękuje za każde miłe słowo, nie jestem idealna i tak jak Twoja mama mam swoje wady.. Ale rownież i zalety które na 100% posiada tez Twoja mamusia :-) Całuje cieplutko i zaglądaj do nas :-*

      Odpowiedz

  16. Justyna

    4-1-2014 at 00:53:33

    Rewelacja! Trafiasz w mój gust w 100% :) Te buty spędzają mi ostatnimi czasy sen z powiek, ale moje uczucie do nich zbyt długo dojrzewało i już ich nigdzie nie ma :( Pozdrawiam! :)

    Odpowiedz

    • Sara

      4-1-2014 at 01:05:06

      Tak, wiem! :-( niestety nigdzie ich juz nie ma.. To moje ulubione na ten moment ;-)

      Odpowiedz

  17. czerepacha

    4-1-2014 at 01:24:41

    To mój pierwszy komentarz tutaj, choć bloga śledzę od początku (a wcześniej długi czas profil na instagramie). Uwielbiam Twój styl, łączysz świetne rzeczy z nonszalancja dzięki czemu wyglądają jeszcze ciekawiej. Ale dopiero czytając Twoje posty i odpowiedzi na komentarze widać jak pozytywna osoba jesteś. W Polsce to rzadko spotykane, pewnie stąd te negatywne komentarze. To że się nimi nie przejmujesz jest oczywiste i dzięki temu tak chętnie tu wracam! Naprawde milo dla odmiany poczytac pozytywne i niewymuszone wpisy. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    Odpowiedz

    • Sara

      4-1-2014 at 10:51:33

      Mi natomiast niezmiernie miło jest wiedzieć, ze tam jesteście! Nasze cudowne i wierne czytelniczki :-) Dodaje nam to skrzydeł jak nic innego!! Buziaki

      Odpowiedz

  18. alis

    4-1-2014 at 01:50:32

    http://www.zara.com/ca/en/woman/dresses/jumpsuit-with-sheer-details-c437631p1481533.html co myslisz o tym kombinezonie? bede wdzieczna za odpowiedz!:)

    Odpowiedz

    • Sara

      4-1-2014 at 10:49:40

      Świetny! Serio :-))

      Odpowiedz

  19. modjerz

    4-1-2014 at 14:34:24

    jak wszyscy to wszyscy! kochana powiedz prosze co myslisz o tej sukience ? http://www.google.pl/imgres?client=firefox-a&hs=KxS&sa=X&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1280&bih=613&tbm=isch&tbnid=uJJvW55DYgkqgM:&imgrefurl=http://www.stylebistro.com/Who%2BWore%2BIt%2BBetter/articles/k9-3Tb84-j7/Wore%2BZara%2BPlaid%2BZip%2BDress%2BBetter%2BMaria%2BMenounos&docid=QJ_tYVoL0MwmOM&imgurl=http://www2.pictures.zimbio.com/mp/92kdKp9KLdAx.jpg&w=650&h=433&ei=Tw3IUr52iqbiBOCcgagM&zoom=1&ved=1t:3588,r:5,s:0,i:96&iact=rc&page=1&tbnh=177&tbnw=271&start=0&ndsp=21&tx=40&ty=8

    Odpowiedz

    • Sara

      4-1-2014 at 21:57:10

      Niestety link prowadzi mnie jedynie do wyszukiwarki Google..

      Odpowiedz

  20. DI

    4-1-2014 at 19:05:00

    Witam, świetną masz figure wiec zapoytam z ciekaowsci czy stosujesz jaką diete? Chodzisz na siłownie itp? pozdrawiam ciepło

    Odpowiedz

    • Sara

      4-1-2014 at 21:59:55

      Nie stosuje diet bo nie potrafię.. Natomiast dużo cwicze, uwielbiam bieganie, TRX, i ostatnio stosuje rownież piankowy wałek o którym pisaliśmy przy okazji świątecznych pomysłów na prezent, jest cudowny!! Pozdrawiam cieplutko.

      Odpowiedz

  21. Kasia

    4-1-2014 at 22:15:11

    Saro, jestes piękna i masz super styl..na pewno nieszablonowy i nie na każdą kieszeń, ale miksujesz świetnie różne rzeczy i co ważniejsze bije od Ciebie dużo pozytywnej energii...tak trzymaj:)! Każdego dnia czekam, co nowego wrzucicie na stronkę...potrafisz zainspirować:) Pozdrawiam serdecznie, K

    Odpowiedz

    • Sara

      5-1-2014 at 00:13:19

      Serdecznie dziękuje za wszelkie komentarze i lawinę ciepłych słów w mojej obronie :-) Chciałabym zachęcić Was do częstszego komentowania! Dzieki temu wiemy co robimy źle a co dobrze i jednocześnie pomaganie nam być lepszymi z każdym postem. Buziaki

      Odpowiedz

  22. modjerz

    5-1-2014 at 02:02:44

    http://www.stylebistro.com/Who+Wore+It+Better/articles/k9-3Tb84-j7/Wore+Zara+Plaid+Zip+Dress+Better+Maria+Menounos to ta sukienka :)

    Odpowiedz

    • Sara

      5-1-2014 at 10:44:05

      Oczywiscie :-) Tak! Znam ta sukienke, uważam ja za absolutny hit zary, jest śliczna ! Kupuj predko ;-)

      Odpowiedz

  23. katie

    5-1-2014 at 22:39:55

    Droga Saro ,przyznam szczerze Wasz blog uzależnia! Jesteście tak bezpretensjonalne mimo stylizacji z wyższej półki . Weszłam na wasza stronę przypadkiem i zostanę na dłużej:) Uwielbiam Twój styl zdradz proszę ile kosztuje tshirt givenchy? z pozdrowieniami Kasia

    Odpowiedz

    • Sara

      6-1-2014 at 21:29:09

      Bardzo dziękuje i mamy nadzieje ze z nami zostaniesz! Tshirt kosztuje ok 300£. Pozdrawiam!

      Odpowiedz

  24. Kashya

    5-1-2014 at 23:27:49

    Witam śledzę Waszego bloga od niedawna. Zdjęcia na instagramie zrobiły na mnie duże wrażenie. Każda z Was ma swój styl i fajnie pokazujecie swoje codzienne stylizacje. Rzadko zdarza się że blogerki odpisują na każdy komentarz. Jak dla mnie wielki plus i na pewno będę tu zaglądała często. Pozdrawiam Was i życzę udanego 2014 roku. Powodzenia P.S. Zapraszam na mój blog , może skorzystacie z propozycji kosmetyków do pielęgnacji i makijażu. http://kashyalarysa.blogspot.com

    Odpowiedz

    • Sara

      6-1-2014 at 21:30:09

      Dzieki! Zajrzyjmy napewno!! Wszystkiego dobrego.

      Odpowiedz

  25. Ola

    6-1-2014 at 14:15:11

    Saro! Uwielbiam Twojego bloga i Twoje stylizacje! We wszystkim wyglądasz cudownie bo jesteś na prawdę przepiękną kobietą która ma w sobie bardzo dużo klasy! Zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje nowy wpisy, życzę Ci wszystkiego dobrego i samych sukcesów w 2014 roku! Cieplutko pozdrawiam!

    Odpowiedz

    • Sara

      6-1-2014 at 21:31:06

      Pięknie dziękuje! Tobie rownież samych pomyślności ;-)

      Odpowiedz

  26. Kasiasz

    6-1-2014 at 23:12:44

    Zdziwił mnie ten natłok niemiłych komentarzy ponieważ uwielbiam tą stylizację i szczerze powiedziawszy zdziwiłam się jak zaczęłam czytać...Ludzie jeśli Wam sie nie podoba to zamknijcie stronę a nie komentujcie kto co i za ile. Niestety to nasza wstrętne Polska mentalność. Zaczęłam szukać już spódnicy podobnej:-) Asos ma pare modeli w fajnych cenach. Płaszczyk zary rownież jak pisałam wcześniej nabyty. Buty- co tu mowić. Zakochalam sie. Po miesięcznej walce ze sobą typu: po co Ci, za drogie... Za buty tyle, masz juz podobne ,stwierdziłam że trzeba je mieć. Niestety mój portfel sie uradował bo ich juz nie ma:-(. Oczywiście fajnie by było gdybyś zamieszczała więcej ubrań w ,,troszkę" :-)) niższych cenach ale zawsze mozna znaleść odpowiednik albo kupić raz na jakiś czas cos ,,lepszego". Uważam że zakupoholiczki przez Ciebie zbankrutują hih...ps. Wyłapałam bardzo fajne zdania. ,,Nie przyjmujemy ubrań". Brawo!!!

    Odpowiedz

    • Sara

      7-1-2014 at 10:49:51

      Oto czytelniczki dla jakich jest ten blog!! Czerpiesz z nas inspiracje! Sprawiamy , ze chce sie Tobie poszukać odpowiednika, pokombinowac, poswiecic czas sobie I modzie a czasem poszaleć! I o to chodzi to ma być przyjemność, zabawa no i czasem małe wyrzuty sumienna ;-) Nie przyjmujemy darmowych prezentów od byle marki która chce sie w ten sposób zlansowac, co lepsze i śmieszniejsze to coraz wiecej firm jedynie użycza swoich produktów po czym zada zwrotu!!! I tak robi większość blogerek!! Pokazuje ciuchy i wciska je czytelnikom, tymczasem sama ich nie kupuje i nawet nie zachowuje w swojej kolekcji.. To podle! My takie nie bedziemy. Jesli cos Wam pokażemy to dlatego,ze same byśmy chciały to mieć. Przede wszystkim szczerość. Pozdrawiam!

      Odpowiedz

      • Kasiasz

        7-1-2014 at 21:40:17

        Z Blogiem jest troszkę jak ze sklepem Projektanta..Wchodzisz, oglądasz..... Jeśli Ci się podoba kupujesz lub chorujesz i kupujesz:-))) Jeśli nie to wychodzisz i nie kupujesz. :-))))))))

        Odpowiedz

        • Sara

          8-1-2014 at 10:30:57

          Prawda haha

          Odpowiedz

  27. lora

    7-1-2014 at 00:20:52

    http://www.zara.com/pl/pl/nowa-kolekcja/kobieta/buty/sk%C3%B3rzane-botki-z-paskami-c358009p1751067.html czy moglabys powiedziec co sadzisz o tych butach?:) gdzie mozna dostac ciekawe bikery w granicach do 1000 zł? pozdrawiam:)

    Odpowiedz

    • Sara

      7-1-2014 at 10:53:01

      To moje ulubione bikery z tej kolekcji!! Myśle , ze w tym przedziale cenowym zara przoduje w ilości stylów do wyboru i jakości wiec postawila bym na te właśnie. Poza tym ponosisz je tez wiosna dzieki otwartemu krojowi ;-)

      Odpowiedz

      • Aga

        7-1-2014 at 13:06:59

        Sara, przymierzam się też do zakupu tych bikerów, zastanawiam się tylko czy nie będą wyglądać zbyt "męsko" na kobiecej nodze? Daj proszę znać co o tym myślisz. P.S. Wzrost i budowę ciała mam podobne do Ciebie.

        Odpowiedz

        • Sara

          8-1-2014 at 10:33:46

          Mysle, ze w tym kroju buta troszkę o to chodzi.. Maja być odrobine toporne ale dzieki temu noga wyglada na drobniejsza.. Tak mi sie wydaje. Jak najbardziej jestem na tak. Balenciaga ponowiła produkcje modelu na którym wzorowane sa ów bikery i myśle ze będą hitem tej wiosny! ;-)

          Odpowiedz

          • Aga

            8-1-2014 at 20:39:18

            Dzieki za odpowiedz:*

    • Kasiasz

      7-1-2014 at 21:25:29

      Lora- fajne bikery widziałam w sklepie hegos. Możesz popatrzeć na stronie ich:-) cena rownież przystępna. Przerobiłam ten sam problem miesiąc temu. Swoje kupiłam w pinko ale szczerze powiedziawszy w hegos potem znalazłam fajniejsze i wiele tańsze.

      Odpowiedz

  28. Karla

    7-1-2014 at 01:57:53

    Bardzo czesto zagladam na Waszego bloga, jestem wrecz stala czytelniczka. Macie swietny styl!!! Jaki rozmiar w przeliczeniu na rozmiarowke Zary nosicie?

    Odpowiedz

    • Sara

      7-1-2014 at 10:54:01

      Dziękujemy! Nosimy rozmiar 34/36 jesli chodzi o spodnie, natomiast topy raczej M. Pozdrawiamy

      Odpowiedz

  29. Kasia Z

    7-1-2014 at 14:37:05

    Cześć Saro :) widziałam Cię kilka razy na żywo (nie powiem gdzie :p) i faktycznie wyglądasz super zawsze :) tylko pozazdrościć :) i czytam tak sobie Wasze wpisy, komentarze innych i zadziwa mnie to że każdemu odpisujesz - jest to super, to oznacza że jest z Tobą faktyczny kontakt, plus sieszę się że jest taki blog, cieszy oko :) Wszystkiego wspaniałego w Nowym Roku, proszę się nie poddawać, piękne zdjęcia wrzucać O ! pOzdrawiam Kasia :) <3

    Odpowiedz

    • Sara

      8-1-2014 at 10:35:49

      Dzieki Kochana! Następnym razem podejdz i sie przedstaw! Coraz częściej spotykam osoby na ulicy które śledzą i lubią naszego bloga i nie ukrywamy , ze bardzo nas to cieszy! Pozdrawiam!

      Odpowiedz

  30. Ania

    7-1-2014 at 18:34:44

    Nie wiem jak to możliwe, żeby w jednej rodzinie urodziły się 3 takie ładne dziewczyny :) Podziwiam Cię Saro, że tak cierpliwie odpowiadasz na niemiłe komentarze, są one w większości nieuzasadnione, jak dla mnie dobrze, że masz inny styl niż wszyscy, przecież nie chcemy oglądać manekinów z Zary tylko interpretacje mody w wykonaniu normalnych dziewczyn :) super!

    Odpowiedz

    • Sara

      8-1-2014 at 10:36:23

      Dziękujemy serdecznie :-*

      Odpowiedz

  31. Nela

    7-1-2014 at 23:47:58

    Piekna styluzacja, pieka Sara cud miod i orzeszki <3 Ps - dostalalm dzisiaj te buty i noe wiezylam ze szczescia <3 Pozdrawiam cieplo

    Odpowiedz

    • Sara

      8-1-2014 at 10:36:45

      Super! X

      Odpowiedz

    • karina

      9-1-2014 at 15:41:30

      Nela gdzie Ci sie udalo je kupic? ja szukalam wszedzie i niestety wszedzie sold out...

      Odpowiedz

      • NELA

        10-1-2014 at 18:29:02

        Ja je dostałam od Cioci z Francji !

        Odpowiedz

  32. Hania

    8-1-2014 at 00:36:11

    Nie wiedziałam,że masz dwójkę dzieci!! Wyglądasz wspaniale, tak jak powinna wygladać młoda, aktywna, zadbana mama! Sama mam dwuletnią córę i czasem takie myśli chodzą mi po głowie: że może nie wypada mi nosić tego czy tamtego, może poszarpane jeansy czy krótka spódniczka to już nie dla mnie, ale w sumie kiedy nosić takie rzeczy jak nie teraz!?Trzeba bawić się modą:)Jesteś inspiracją, podobają mi się Twoje stylizacje, tak trzymać!Wszystkiego dobrego w nowym roku życzy Góralka:)))

    Odpowiedz

  33. Kasia

    9-1-2014 at 08:38:16

    Boże, jakie to słabe, że komuś się coś nie podoba i musi od razu skrytykować Cię oraz dać wskazówki co Ty masz robić... Ok krytyka jest wskazana, ale konstruktywna i uważam, że moda jest tak specyficzną dziedziną, że tu naprawdę o gustach się nie dyskutuje. Jeśli Ty czujesz się się dobrze, to najważniejsze. Bez przymilania się i fałszywych pochlebstw powiem jedno - ładnemu we wszystkim ładnie. I jak sama napisałaś - pokazujesz siebie i taka pozostań. Ja bym pewnych rzeczy nie założyła bo nie mam tak idealnej figury i tak pięknych rysów twarzy, ale z przyjemnością oglądam piękne dziewczyny z pomysłem na siebie na pięknych fotografiach. Sara, nic nie zmieniaj. To Twój blog. Pozdrawiam :)

    Odpowiedz

    • Sara

      12-1-2014 at 01:31:58

      Dokładnie! Mój ! Haha buziaki

      Odpowiedz

  34. BTH QUEEN

    10-1-2014 at 21:24:44

    super stylizacja, koszulka z bambim cudna <3 Pozdrawiam dopiero zaczynam, będę wdzieczna za jakas opinie :) http://bthqueen.blogspot.com/

    Odpowiedz

    • Sara

      12-1-2014 at 01:32:16

      Zajrze obiecuje xx

      Odpowiedz

  35. prf

    18-1-2014 at 20:50:49

    http://store.diesel.com/pl/dress-shoe_cod44526425mu.html Saro powiedz mi prosze co myslisz o tych kaloszach? w kolorze czarnym. bardzo bedce wdzieczna za Twoja opinie! pozdrawiam

    Odpowiedz

  36. Daria

    4-3-2014 at 10:17:34

    Blog jest fantastyczny!!! Jako jeden z nielicznych w którym panuje ciepła atmosfera i prowadzące siostry są miłe i szczere i z grzecznością opowiadają na - oklepany polski jad - płynący z ust dziwnych ludzi których nigdy nie zrozumiem dlaczego tacy są... ale w sumie nie muszę i lepiej mi się żyje z tego powodu... Osobiście chyba nie potrafiłabym takiego spokoju zachować czytając te komentarze czy inne... dlatego jesteście dla mnie fantastyczne, będę tu wracać i się uczuć od Was... stylu życia, mody i udowy... zazdrość to okropna cecha, mnie fascynuje to coś czego nie mam... otwiera umysł i marzenia... Sarę uwielbiam! Jesteś dla mnie Numero uno!

    Odpowiedz

  37. dalia

    20-7-2014 at 11:50:11

    blog świetny,popieram,ale licze na troszkę częstsze posty.Saro nie zmieniaj na siłę stylu na bardziej ,,szałowy,, bo tak komentarz kowalskiej sobie zyczy,gdyz i tak 99% kobiet w Polsce wybierze własnie ta wspomnianą elegancję zamiast czegoś w stylu znanych polskich tandetnych blogerek typu J.M.:) twoj styl jest IDEALNY NA CODZIEN,nietuzinkowy,z charekterem a zarazem subtelny.Liczę jednak na więcej AKTUALNYCH propozycji z sieciówek .Dodatki niech będa ekskluzywne ale ciuszki juz nie musza:)

    Odpowiedz

  38. dalia

    20-7-2014 at 11:52:24

    a najlepsze stylizacje -moim zdaniem to ta 1. w zakolanówkach oraz w spodniczce 2.w czarnych spodenkach skorzanych i czarnym topie wraz z gladiatorkami.i moim zdaniem w tym kierunku powinnas isc:)ten styl jest perfect!

    Odpowiedz

  39. Asia

    2-11-2014 at 11:04:40

    Kochana uwielbiam twoje stylizacje i dziękuje że tu jesteś buciki mam takie same uwielbiam je secik jak zawsze udany

    Odpowiedz

  40. Alicja

    7-11-2014 at 16:51:15

    Witam Saro czy doczepiałaś do butów kokardki? Kupiłam takie tyle, że bez kokardek... I teraz mam dylemat. Czekam na Twoją odpowiedź. A.

    Odpowiedz

    • Sara

      9-11-2014 at 12:08:20

      Nie :-)) To był model z kokardkami z zeszłego roku ;-)

      Odpowiedz

Zostaw odpowiedź


by Bliss Drive Review